רעידת האדמה במרוקו: שר הבריאות הציע לשלוח סיוע

איתי גדסי No Comments on רעידת האדמה במרוקו: שר הבריאות הציע לשלוח סיוע

בעקבות רעידת האדמה במרקש, פנה היום שר הבריאות משה ארבל למקבילו המרוקאי והציע כי משרד הבריאות יסייע לצוותי הרפואה של מרוקו במאמצים להציל חיים, באמצעות שליחת כוח אדם רפואי וציוד רפואי לאזור האסון. "אנו מחויבים לתמוך בידידים שלנו בשעה שהם צריכים אותנו"

רעידת אדמה במרוקו
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר רעידת האדמה הקשה בליל שבת האחרונה במרקש שבמרוקו בו נהרגו לפחות אלפיים איש ולמעלה מאלפיים נוספים נפצעו והחשש שמספר ההרוגים ימשיך ויעלה ככל שיעבור הזמן, פנה שר הבריאות משה ארבל במכתב למקבילו שר הבריאות המרוקאי בו הוא הציע סיוע הומניטרי.

במכתב ששלח לשר הבריאות המרוקאי חליד עיט טאלב, הביע השר ארבל את תנחומיו לאזרחי מרוקו וכתב: "אני סמוך ובטוח שמערכת הבריאות של ממלכת מרוקו מסוגלת לעמוד באתגרים שמציב מצב החירום הנוכחי, וממלאת תפקיד חיוני בהתמודדות הממלכה אל מול המשבר".

"יחסי העבודה ההולכים וגדלים בין הממשלות הם בסיס למחויבות שלנו לסייע זה לזה ולהתגבר יחד על אתגרים", כתב השר ארבל והוסיף כי תפקידו של סיוע בינלאומי בתקופות משבר הוא להזכיר את חשיבותו של שיתוף הפעולה הגלובלי והן את המשמעות של נאמנות בין שותפים במסגרת הבינלאומית. "ברוח זו, אני חוזר על נכונות משרדי לסייע וחוזר על תנחומיי לממלכת מרוקו".



0 תגובות